ΣΚΙΤΣΟ Νο 1

Όταν άρχισα να ζωγραφίζω, επηρεασμένη από τα κόμικς της εποχής, το πρώτο που μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν το πρόσωπο και γενικά η ανθρώπινη μορφή.
Μαζί με τις προσπάθειες μου στο χαρτί, παρατηρούσα το δικό μου πρόσωπο στο καθρέφτη, όπου ήταν πραγματικό κι όχι σκίτσο. Έτσι ανακάλυψα μερικές λεπτομέρειες που αργότερα διάβασα στα βιβλία που δίδασκαν τις αναλογίες του προσώπου και άλλες βασικές γνώσεις που πρέπει να έχει κάποιος που ασχολείται με τη ζωγραφική.
Φίλε, λάτρη της ζωγραφικής εδώ θα σου παρουσιάσω την εμπειρία μου από τις δικές μου παρατηρήσεις και τα αποτελέσματα της αυτοδιδαχής μου!
Πάντα μου άρεσε να ξεκινώ το σκίτσο από τα μάτια. Ακόμα δεν έχω ανακαλύψει το λόγο, πάντως μου είναι δύσκολο να ξεκινήσω από κάπου αλλού. Τέτοιες λεπτομέρειες δεν λένε τα βιβλία και φυσικά οι δάσκαλοι δεν κάνουν τους ψυχαναλυτές. Για μένα πάντως, τα μάτια είναι η βάση.


Από το κέντρο των ματιών ξεκινάω η μύτη. Όσο κοντά είναι τα μάτια τόσο λεπτή θα είναι και η μύτη. Αν τα μάτια είναι απομακρυσμένα, η μύτη θα είναι πλατιά. Μπορείς να κοιτάξεις φωτογραφίες και να τραβήξεις τις γραμμές που έχω τραβήξει εγώ.


 

Αφού φτιάξω τις κόρες των ματιών, ξεκινάω με τα χείλη. Τα χείλη ξεκινάνε και καταλήγουν από το κέντρο των κορών των ματιών.
Μετά κάνω το περίγραμμα του προσώπου. Δεν έχει σημασία προς το παρόν το σχήμα. Με τις σκιές αργότερα θα πάρει το οριστικό σχήμα που θέλω. Αυτή τη στιγμή θέλω να τελειώσω με τα βασικά.
Από τις άκρες των ματιών, ως τη άκρη της μύτης, μπαίνουν τα αυτιά. Τα αυτιά όσο μεγάλα ή μικρά κι αν είναι, η βάση τους ξεκινάει από αυτά τα σημεία πάντα!


Ο λαιμός είναι πάντα όσο το κεφάλι. Αν προσέξεις καλά το δικό σου κεφάλι στον καθρέφτη. Μη σε ξεγελάνε οι σκιές!
Μέχρι εδώ ήταν το πρακτικό μέρος του σκίτσου.
Τέλος σβήνω τις βοηθητικές γραμμές και ξεκινάει το καλλιτεχνικό μέρος της ολοκλήρωσης του σκίτσου.

 
 
 
 
 
 

Το μέτωπο είναι ίσιο σε απόσταση όσο είναι από την άκρη της μύτης ως τα φρύδια κι έτσι τις ρίζες των μαλλιών στο μέτωπο, τις ξεκίνησα μετρώντας αυτά τα σημεία!
 
 
 

Μη φοβάσαι τα μαύρα και τις έντονες σκιές. Αυτά θα αναδείξουν το έργο και θα το κάνουν να φαίνεται τρισδιάστατο!
 

 

Το σκίτσο ολοκληρωμένο! Συγνώμη για την ποιότητα στις τελευταίες φωτογραφίες, αλλά με πήρε η νύχτα και βγήκαν σκοτεινές. Αναγκάστηκα να τις φωτίσω στο πρόγραμμα των εικόνων του υπολογιστή!
Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου