ΣΟΦΙΑ ΛΟΡΕΝ

Για να ζωγραφίσω αυτή τη φωτογραφία που μου άρεσε πάρα πολύ, χρησιμοποίησα ένα μολύβι για το αρχικό σκίτσο Β2, ένα μολύβι-κάρβουνο CarbOthello της Stabilo, ένα κομμάτι κάρβουνο, μια σκληρή γόμα-μολύβι με βούρτσα της Faber-Castell.
Επίσης έναν χάρακα για τον τετραγωνισμό.

Δημιουργώ τετράγωνα στην φωτογραφία προσέχοντας να έχουν ίσες πλευρές και μεγαλύτερα τετράγωνα στο μπλοκ ζωγραφικής όπου θα μεταφέρω την εικόνα. Μετράω πόσα τετράγωνα είναι στο πρόσωπο της φωτογραφίας και φτιάχνω τον ίδιο αριθμό σε μεγαλύτερο μέγεθος στο μπλοκ.

Ξεκινάω το σκίτσο από όπου με διευκολύνει. Έτσι κι αλλιώς τα τετράγωνα βοηθάνε να μη ξεφύγω πολύ έξω απ' το πλαίσιο του μπλοκ, κάτι που παθαίνω συχνά αν δεν τετραγωνίζω την εικόνα.





Όταν τελειώσω το σκίτσο, σβήνω τα τετράγωνα και στο μπλοκ και στη φωτογραφία, γιατί αλλιώς μπερδεύομαι στις σκιές.

Με το μολύβι-κάρβουνο της Stabilo, αρχίζω να βάζω τα έντονα περιγράμματα και τις σκιές.

Με το κομμάτι του κάρβουνου, φτιάχνω τις σκιές που έχουν πιο ήπια απόχρωση του γκρι και όχι έντονη μαύρη.

Την απλώνω με τα δάχτυλα μου όπου χρειάζεται. Όσο τα δάχτυλα μου έχουν πάνω κάρβουνο, μπορώ να δημιουργήσω απαλές σκιές και στο πρόσωπο.

Με μια μπατονέτα για τ' αυτιά, βάζω σκιές σε σημεία όπου δεν μπορώ με τα δάχτυλα.

Με τη σκληρή γόμα της Faber, που είναι σαν μολύβι, σβήνω στα σημεία που έχει πιο πολύ φως.

Και με τη βούρτσα του, διώχνω τα τρήματα του σβησίματος.



Τελειώνω φτιάχνοντας πιο έντονα τα σημεία που πρέπει και τα μαλλιά.


Με βοηθάει πάντα να βγάζω το έργο μου μια φωτογραφία. Όταν είναι σε πιο μικρή κλίμακα, εντοπίζω τα λάθη μου εύκολα και τα διορθώνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου